Zwroty

Masz prawo zwrócić (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży – pouczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży) zakupiony towar, bez podawania przyczyny w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i powinny posiadać wszystkie oryginalne metki.

Zwracane produkty muszą znajdować się w takim samym stanie, jak w momencie ich otrzymania. Nie mogą być prane.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży, poinformuj nas o swojej decyzji wysyłając pocztą elektroniczną na adres:

sklep@babskimokiem.pl

wypełniony formularz odstąpienia od umowy sprzedaży.

Oświadczenie możesz sformułować również samodzielnie.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zwrot należności za produkt nastąpi maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takie samego sposobu zapłaty jaki został użyty przy zakupie produktu.

Jeśli jako forma płatności została wybrana płatność za pobraniem, prosimy o podanie w formularzu zwrotu numeru konta bankowego, na które dokonamy zwrotu płatności.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Reklamacje

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z dnia 24 czerwca 2014 r.) na wszystkie produkty zakupione w sklepie przysługują uprawnienia z tytułu wad stanowiących o niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

W celu zareklamowania zakupionego produktu sugerujemy, aby posłużyć się formularzem reklamacji. Opis reklamacji można również przygotować własnoręcznie.

W pierwszej kolejności wypełniony formularz reklamacji należy przesłać drogą elektroniczną na adres: sklep@babskimokiem.pl w tytule maila wpisując “Reklamacja”

Następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacji prześlij na adres:

Babskim Okiem Sklep Internetowy

ul. Kazury 2

02-795 Warszawa


z dopiskiem „Reklamacja”

 

Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni. Poinformujemy Cię  o sposobie załatwienia reklamacji.

W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z informacją o niezasadności reklamacji.